اینگونه به خوردن غذاهای سالم وسوسه می‌شوید!

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
 پایگاه صاعقه::مصرف این غذاهای ناسالم که در وعده‌های غذایی روزمره هر فردی وجود دارد بایستی تا حد امکان به حداقل رسانده شود.
 
به گزارش   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از ما از سالم بودن غذای مصرفی خود غافل هستیم. این غذاها در یک ظرف سالاد سبز گرفته تا ظرف میوه، ماست و یا خوراک سرپایی را شامل می‌شود در این جا به معرفی برخی از این دست خوراکی‌های ناسالم می‌پردازیم:
 
قهوه به عنوان یک نوشیدنی ناسالم شهرت دارد.اما در حد اعتدال و با افزودنی‌های قابل نهم به یک نوشیدنی فوق العاده تبدیل می‌شود.
 
همچنین باید گفت مصرف منظم قهوه با کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 همراه است بهتر است آن را در وعده صبح نوشیده و حتی المقدور آن را با آب و یا چای سبز جایگزین کرد.
 
تخم مرغ
یک تخم مرغ کامل "به همراه زرده و سفیده" حاوی 70 کالری و 6 گرم پروتئین با کیفیت بالا است.
 
باید گفت: که بر خلاف باور عمومی بیشتر چربی موجود در زرده تخم مرغ غیر اشباع است.
 
همچنین تخم مرغ یک غذای رژیمی محسوب می‌گردد.
به طوری که افراد مصرف کننده تخم مرغ در وعده صبحانه حدود 65 درصد بیشتر از سایر افرادی که نان شیرین مصرف می‌کنند، کاهش وزن داشته‌اند.
 
سیب زمینی سرخ کرده
پیش از هر چندی اطمینان حاصل کنید که این خوراکی در منزل و توسط روغنی سالم درست شده باشد.

بهتر است که آن را به همراه سالاد مرغ یا یک کاسه صدفه بخار پز شده مصرف کنید به هر حال سیب زمینی سرخ کرده غذای سالمی محسوب نشده و باید در مصرف آن اعتدال رعایت گردد.
 
پاستا
تا جایی که امکان دارد باید نوع تازه پاستا را مصرف کنید. می‌توان با استفاده از پروتئین "مانند ماهی و یا مرغ" و چربی‌های سالم "چون روغن زیتون" و مقدار زیادی از سبزیجات غنی از فیبر، پخت این غذاها را تا حد زیادی متعادل کرد.

گفتنی است: که یک ماکارونی سالم به ثبات قند خون کمک می‌کند.

انتهای پیام/


این صفحه را به اشتراک بگذارید